TikTok este o platforma grozava pentru a-ti comercializa afacerea, dar numai daca o faci in mod corect. Cu peste 1 miliard de utilizatori activi lunar si peste 300 de milioane de utilizatori zilnici din intreaga lume, TikTok a devenit o aplicatie de socializare incredibil de populara in ultimii ani. In timp ce TikTok poate fi folosita ca platforma in scopuri de divertisment, exista o multime de afaceri care profita de potentialul sau ca instrument publicitar – mai ales ca reclamele TikTok functioneaza bine cu influencerii, deoarece acestia sunt capabili sa le ofere urmaritorilor lor informatii care ii ajuta sa ia decizii de cumparare. Dar, inainte de a incepe sa cheltuiti bani pe reclame TikTok sau sa lucrati cu influenceri care va promoveaza marca pe paginile lor (ceea ce implica, de asemenea, plata acestora), luati in considerare acesti pasi, astfel incât sa va asigurati ca eforturile dvs. de marketing sunt de succes:
Cuprins
Luati in considerare care sunt obiectivele dvs. de marketing pe TikTok si publicul tinta
Obiectivele dvs. de marketing pe TikTok trebuie sa fie aliniate cu publicul tinta pe care doriti sa il atingeti. Daca incercati sa vindeti un produs, ar fi probabil logic sa creati un videoclip care sa arate cum arata si cum functioneaza produsul dvs. Daca incercati sa va promovati brandul, ar avea sens ca videoclipul sa va evidentieze valorile si declaratia de misiune sau sa explice de ce oamenii ar trebui sa va aleaga pe dvs. in locul altor companii din industria dvs.
Incercati sa creati câteva videoclipuri de proba inainte de a le posta pe TikTok, astfel incât sa aveti o idee despre ce tip de continut rezoneaza cu spectatorii. Acest lucru va va ajuta sa va asigurati ca toate publicatiile viitoare sunt unele de succes!
Optimizeaza-ti profilul TikTok cu un nume, un logo si un URL al site-ului web
Ar trebui sa folositi un nume, un logo si un URL al site-ului web care sa fie scurt si clar. De asemenea, puteti adauga etichete la profilul dvs. de pe TikTok pentru a-l face usor de cautat.
De asemenea, puteti sa va conectati contul la Facebook sau Google+, ceea ce inseamna ca persoanele care va urmaresc pe alte platforme de socializare vor putea vedea videoclipurile pe care le postati pe TikTok in acelasi timp cu cele care apar acolo.
Numele afacerii dvs. trebuie sa fie scurt si memorabil, astfel incât oamenii sa il poata gasi cu usurinta atunci când il cauta online. Logo-ul dvs. trebuie sa fie clar si profesional, daca este posibil, in timp ce URL-ul site-ului trebuie sa fie suficient de simplu pentru ca oamenii sa si-l aminteasca cu usurinta daca doresc mai multe informatii despre ceea ce faceti cu gândul la ei – in acest fel, vor sti exact unde trebuie sa mearga data viitoare când vor dori ceva nou!
Incarcati videoclipuri care adauga valoare in viata oamenilor
- Adaugati valoare in viata oamenilor. TikTok este o aplicatie foarte populara, ceea ce inseamna ca exista milioane de potentiali clienti care ar putea fi interesati de produsele sau serviciile dumneavoastra. Trebuie sa te asiguri ca le oferi videoclipuri care le ofera ceva de care pot beneficia, altfel ce rost are? Aceste videoclipuri ar trebui sa fie amuzante, informative, educationale si inspirationale. De exemplu:
- Videoclipuri amuzante (cum ar fi schitele de comedie) – Daca creati continut amuzant in scopul divertismentului clientilor dumneavoastra, atunci ii va ajuta sa isi petreaca timpul intr-un mod lejer. De asemenea, le poate inspira si câteva râsete!
- Videoclipuri inspirationale (cum ar fi discursurile motivationale) – Daca aveti un mesaj sau un mesaj inspirational in spatele afacerii dumneavoastra, atunci cu siguranta este ceva ce merita impartasit cu ceilalti prin continut video pe TikTok!
Folositi hashtag-uri in videoclipurile dumneavoastra
Hashtag-urile sunt o modalitate excelenta de a obtine mai multe vizualizari, aprecieri si comentarii. De asemenea, va pot ajuta sa câstigati adepti, abonati si clienti. Unele dintre cele mai populare hashtag-uri pe TikTok sunt #funny, #musicvideo, #challenge si #dancechallenge. Daca aveti un cont sau o pagina de afaceri pe TikTok, ar trebui sa le adaugati la videoclipurile dvs. cât mai curând posibil, astfel incât oamenii sa le poata gasi cu usurinta atunci când cauta aceste tipuri de continut!
Poate va intrebati cum functioneaza hashtag-urile? Raspunsul scurt este ca acestea le faciliteaza altora gasirea unor tipuri specifice de continut pe care doresc sa le vada prin intermediul motoarelor de cautare precum Google sau Bing (care sunt folosite de milioane de oameni). Daca cineva ar cauta provocari de dans, atunci ar putea tasta “#dancechallenges” in caseta de cautare, ceea ce ar aduce o multime de rezultate diferite, inclusiv unele de la noi, aici la Giggles!
Testati platforma de anunturi TikTok
TikTok este o platforma de socializare care va permite sa vizionati, sa creati si sa partajati videoclipuri. Este un loc minunat pentru a va construi o audienta si pentru a va impartasi brandul cu lumea.
Anunturile TikTok sunt usor de configurat si de urmarit. Veti putea sa ajungeti la un public nou pe TikTok si sa conduceti traficul catre site-ul dvs. web sau catre pagina de destinatie folosind produsele lor de anunturi video in flux. In plus, este posibil pentru creatorii YouTube cu audiente mari pe platforma (1 milion de abonati sau mai mult) sa obtina venituri din reclame de pe urma continutului lor prin intermediul programului AdSense de la Google.
Luati in considerare daca doriti sa platiti influencerii pentru a va promova marca si pe paginile lor
Puteti plati influencerii pentru a va promova brandul si pe paginile lor. Aceasta poate fi o modalitate excelenta de a incepe, deoarece este mai ieftina decât sa platesti influenceri pentru a-ti promova marca pe propriile pagini. Gânditi-va la acest lucru ca la o investitie in viitor; daca nu aveti inca suficienti urmaritori sau daca nu sunteti inca pregatit pentru o campanie cu drepturi depline, plata unei persoane cu multi urmaritori, dar fara implicare, are sens. Va va oferi expunere si va va ajuta sa va creati un public loial pentru atunci când veti fi gata sa va aruncati in partea adânca a piscinei TikTok!
Marketingul TikTok poate fi o modalitate puternica de a creste si de a ajunge la noi audiente, dar numai daca o faceti in modul corect
Daca doriti sa folositi marketingul TikTok, in primul rând trebuie sa intelegeti platforma. Acest lucru va va ajuta sa creati videoclipuri care sa adauge valoare in viata utilizatorilor dvs.
Puteti testa diferite tipuri de reclame pe TikTok. Unele vor avea performante mai bune decât altele, in functie de continutul pe care il promoveaza si de locul din lume in care sunt afisate. De exemplu, o reclama care promoveaza o melodie noua poate avea rezultate bune in America de Nord, dar nu la fel de bune in India, din cauza diferentelor culturale dintre cele doua tari (si a publicurilor lor respective). Pentru a obtine cel mai mare randament din investitia dvs., asigurati-va ca fiecare parte a campaniei dvs. se aliniaza cu cine se uita la TikTok la nivel global!
Concluzie
Promovarea marcii dvs. pe TikTok poate fi o modalitate puternica de a creste si de a ajunge la noi audiente. Dar daca aveti de gând sa incercati, asigurati-va ca o faceti cum trebuie!
Pingback: Cum sa faci SEO pe Facebook - Artemir 🔥
Pingback: Cum sa faceti publicitate pe TikTok - Artemir 📢