Cum sa promovezi orice postare pe pagina de Facebook

Promovarea pe facebook

Promovarea pe Facebook este una dintre cele mai bune modalitati de a obtine mai multi clienti. Este un canal de marketing eficient care va poate ajuta sa va mariti raza de actiune, sa va cresteti audienta si sa atrageti noi clienti. Daca doriti sa stiti cum sa promovati pe Facebook, cititi acest articol!

Creati o pagina de Facebook si postati continut bun pe ea

  • Creati o pagina de Facebook si postati continut bun pe ea.
  • Asigurati-va ca aveti o pagina de Facebook de afaceri, nu una personala.
  • Postati cu regularitate, cel putin o data sau de doua ori pe zi.
    Daca postati mai mult decat atat, luati in considerare posibilitatea de a reduce numarul de postari la o ora sau cam asa ceva pe saptamana pentru a evita sa va coplesiti adeptii cu prea multe informatii de la brandul dvs. deodata.
  • Postarile dvs. ar trebui sa fie atractive si relevante pentru publicul dvs. tinta; nu postati doar despre dvs. sau despre produsele dvs. – asigurati-va ca distribuiti postari care sunt interesante pentru persoanele care ar putea deveni clienti!
    Hashtag-urile ajuta la cresterea vizibilitatii pe platformele de social media precum Facebook (desi exista argumente pro si contra).

Adaugati o caseta de Like Facebook pe site

Adaugati o casuta de Like Facebook pe site-ul dumneavoastra. Puteti utiliza caseta “Like” pentru a va promova pagina, continutul si marca. Butonul Like este una dintre cele mai bune modalitati de a-i face pe oameni sa se implice cu marca dvs. pe Facebook de oriunde de pe web, fara a parasi ecranul curent.

Pasii pentru a adauga un buton de Like pe Facebook sunt urmatorii:

  • Intrati in Facebook Ads Manager si faceti clic pe “Create an Ad” (sau navigati acolo din contul personal)
  • Navigati in jos pana cand vedeti “Page Likes” sub “Page Promotions” (Promotii pagina)

Rulati o campanie publicitara

Anunturile pe Facebook sunt o modalitate excelenta de a va promova afacerea. Pentru a configura un anunt, pur si simplu:

  • Creati un anunt.
  • Alegeti publicul tinta si bugetul.
  • Selectati tipul de campanie pe care doriti sa o desfasurati si incepeti sa creati anunturi selectand imaginea, textul titlului si textul descrierii pentru fiecare dintre ele.

Convingeti clientii sa scrie recenzii pe pagina

Vorbind despre promovarea pe facebook, o marturie din partea unui client este o modalitate excelenta de a va implica publicul. O recenzie va poate ajuta sa construiti incredere cu potentialii clienti si sa cresteti si vanzarile.
Clientii sunt mai predispusi sa cumpere de la o companie care are recenzii bune, asa ca este important sa incurajati clientii sa le lase pe site-urile de socializare, cum ar fi pagina dvs. de Facebook sau site-ul web.

Iata cateva sfaturi pentru a-i determina pe clienti sa scrie recenzii prin promovarea pe facebook:

  • Intrebati-i personal, inainte de a pleca, daca ar fi dispusi sa scrie o recenzie
  • Trimiteti un e-mail dupa ce au incercat produsul, intrebandu-i daca i-ar deranja sa lase unul
  • Daca nu este nimeni in magazin in acel moment, asigurati-va ca exista ceva vizibil prin care sa cereti recenzii

Gazduiti un eveniment pe pagina de Facebook

Daca doriti sa folositi promovarea pe facebook, gazduirea unui eveniment este o modalitate excelenta de a face acest lucru. Dar, inainte de a organiza o petrecere, exista cateva lucruri pe care ar trebui sa le luati in considerare:

  • Aveti un plan pentru eveniment. Daca este o petrecere in aer liber, asigurati-va ca vremea va coopera.
    Daca este in interior, asigurati-va ca spatiul va fi intr-adevar disponibil la acea ora si ca nu exista alte evenimente gazduite in acelasi loc in acea zi (sau in cateva zile).
  • Asigura-te ca este ceva de care oamenii pot fi entuziasmati.
    O tema interesanta sau activitati distractive vor incuraja oamenii care nu ar vizita in mod normal pagina dvs. sa vada ce faceti – si daca le place ceea ce vad, poate ca se vor alatura (si in cele din urma vor deveni fani!).
  • Cat de mult costa acest lucru?
    Gazduirea evenimentelor poate fi costisitoare; daca este posibil, cereti donatii de la intreprinderi sau organizatii care ar beneficia de faptul ca numele lor este asociat cu al dvs. in social media!

Impartasiti continut vizual bun si relevant pentru publicul tinta

Impartasiti continut vizual bun si relevant pentru publicul tinta.

Continutul vizual este mai atragator decat textul si poate fi folosit pentru a va promova marca, produsele, serviciile si evenimentele. De exemplu, daca aveti un magazin de moda, atunci postati imagini cu articole vestimentare care sunt in sezon sau in tendinte in acest moment.

Daca detineti un salon de ingrijire a animalelor de companie, atunci postati imagini cu caini si pisici care arata dragut in noile lor coafuri dupa ce au vizitat salonul dumneavoastra! Posibilitatile sunt infinite!

Dar nu uitati sa nu exagerati cu prea multe fotografii, deoarece acest lucru ii va face pe utilizatori sa va dea unfollow sau sa va dezamorseze pe Facebook, deoarece acestia doresc doar actualizari “relevante” de la prietenii lor, mai degraba decat imagini aleatorii in fiecare zi in fluxul de stiri, care s-ar putea sa nu ii intereseze deloc.

Asigurati-va ca toate informatiile de contact sunt actualizate pe pagina dvs. si pe site-ul web

Daca doriti ca oamenii sa va contacteze si sa intre in legatura cu dumneavoastra, informatiile dumneavoastra de contact trebuie sa fie actualizate.

Acest lucru inseamna ca, daca aveti un numar de telefon listat pe pagina sau pe site-ul dvs., asigurati-va ca este corect. Daca nu aveti deloc un numar de telefon listat pe pagina sau pe site-ul dvs. web, luati in considerare adaugarea unuia!

In mod similar, asigurati-va ca toate celelalte detalii despre modul in care oamenii va pot contacta sunt, de asemenea, actualizate. Asigurati-va ca includeti o adresa de e-mail in formularul de pe oricare dintre site-uri si asigurati-va ca este una care nu este deja folosita de altcineva.

In plus, includeti adrese fizice acolo unde este posibil, astfel incat clientii sa stie exact unde pot gasi ceea ce cauta, fara a fi nevoiti sa astepte timpii de expediere de la vanzatorii din strainatate (sau, mai rau, sa isi piarda coletele in tranzit).

Promovarea pe fabeook : Folositi puterea multimii

Care este cel mai bun mod de a-ti promova continutul pe Facebook?

Obtineti cat mai multe persoane care sa il distribuie. Cum puteti face acest lucru?
Creand ceva atat de uimitor incat acestia nu se pot abtine sa nu-l partajeze, sa dea like paginii dvs. si sa cumpere de la dvs. Si chiar mai important decat toate acestea este sa-i faci sa se implice in conversatie, comentand la postarile tale. Iata cateva idei:

  • Creati continut de inalta calitate (si asigurati-va ca are un call-to-action clar) – Aceasta este cea mai importanta parte a promovarii oricarui lucru pe Facebook, inclusiv a propriei pagini de afaceri sau a produsului dumneavoastra!

    Va trebui sa produci ceva care sa inspire oamenii suficient de mult pentru ca acestia sa doreasca sa impartaseasca cu prietenii si membrii familiei lor, fara a avea niciun alt stimulent (cum ar fi banii).

    Daca nu sunt suficient de inspirati de ceea ce vad, atunci nu are rost sa incerci nici una dintre aceste alte metode, pentru ca nici acestea nu vor functiona cu continut de slaba calitate.*
    Asigura-te ca exista un call-to-action clar la finalul fiecarei postari – Un CTA puternic le permite oamenilor care citesc ceea ce s-a scris despre motivul pentru care acest produs anume ar putea fi util atunci cand este folosit in diferite scopuri, cum ar fi gatitul meselor in mai putin timp decat de obicei sau urmarirea tuturor finantelor personale intr-un singur loc, astfel incat nimic sa nu mai alunece printre fisuri!

Faceti un plan, respectati-l si va veti bucura de succes!

  • Fa-ti un plan, tine-te de el si te vei bucura de succes!
  • De retinut: Fa-ti un plan, tine-te de el si te vei bucura de succes!
  • De retinut: Faceti ceea ce functioneaza pentru afacerea dumneavoastra.

Concluzie

Cel mai important lucru pe care il puteti face este sa va asigurati ca planul dumneavoastra este realist si realizabil. De asemenea, este important sa va tineti de el!

Cu cat investesti mai mult timp si efort in campania ta de marketing pe Facebook, cu atat mai bune vor fi rezultatele.

Daca nu aveti suficient timp si resurse pentru a va dedica marketingului pe Facebook, atunci ar fi mai bine ca altcineva sa o faca in locul dvs. (angajand o agentie sau primind ajutor de la freelanceri).

Stefan Mirea