Cum sa-ti promovezi rapid site-ul in 7 pasi simpli

Social media marketing Artemir

Pentru a avea un exemplu/mentor, urmareste pagina de instagram dailyculture.ro!

Atunci cand site-ul dvs. este nou, trebuie sa il promovati pentru a-i face pe oameni sa va viziteze și sa se familiarizeze cu marca dvs.

Oamenii aspira ca site-urile lor sa aiba succes, dar cum se poate realiza acest lucru? Pentru a atrage trafic și a genera vanzari sau inscrieri, aveti nevoie de promovare. Aceasta poate implica o combinatie de optimizare a continutului on-page și activitati off-page, cum ar fi construirea de linkuri.

In aceasta postare pe blog vom examina cateva dintre modalitatile prin care va puteti imbunatati strategia de marketing online pentru promovarea site-ului dvs. web.

Promovati-va site-ul web prin intermediul retelelor sociale

Social media este o modalitate excelenta de a va promova site-ul web și de a obtine trafic gratuit.
Motivul pentru care social media este un instrument puternic de promovare este ca poate fi folosit in multe moduri diferite. In acest articol vom discuta despre cum sa folosim Facebook Ads, Instagram Ads, Twitter Ads și Google AdWords pentru a va promova site-ul sau afacerea.

Incepeti sa scrieti pe blog

Va puteti folosi blogul pentru a va promova site-ul web, dar are și potentialul de a fi un instrument de marketing de sine statator. Un blog este, in principiu, un jurnal online pe care il scrieti cat de des doriti – o data pe saptamana, o data pe luna sau chiar mai des, daca aveti timp și energie!

Primul pas in crearea unui blog de succes este sa va dati seama ce fel de continut va functiona cel mai bine pentru publicul dumneavoastra. Daca aceștia sunt consumatori generali care cauta informatii despre cum sa-și repare calculatoarele sau cum sa gateasca cina in fiecare seara, atunci poate ca inceperea cu aceste subiecte ar putea sa ii faca pe oameni sa fie interesati sa citeasca mai mult. Alternativ, daca doriti un public care este mai priceput in domeniul tehnologiei și dorește sfaturi despre codare sau dezvoltarea de aplicatii, atunci poate ca ar avea sens sa incepeti tot cu aceste tipuri de bloguri (sau poate ambele!).

Construiti o lista de e-mail

Un site web fara o lista de e-mail este ca un copil fara parinti. Poate ca ai creat un site frumos, dar daca nu ai o modalitate de a te conecta cu publicul tau și de a-l face sa revina pentru mai mult, atunci care este rostul?

Marketingul prin e-mail este una dintre cele mai bune modalitati de promovare a site-urilor web, deoarece va permite sa ajungeti direct la publicul dumneavoastra. Dar, uneori, poate fi dificil sa convingi oamenii sa se alature noilor e-mailuri și buletine informative. De aceea, este important ca atunci cand construiti o lista de e-mailuri, sa o faceti intr-un mod care are sens pentru afacerea dvs. și care ofera valoare celor care se inscriu.

Primul pas in construirea unei liste de e-mail este alegerea instrumentului potrivit pentru aceasta sarcina – exista multe optiuni disponibile! E-mailurile sunt trimise prin diferite servere, folosind fie marcaje HTML, fie text simplu (acesta din urma fiind mai putin atractiv din punct de vedere vizual decat majoritatea).

Asigurati-va ca site-ul dvs. se incarca rapid

Viteza site-ului web este un aspect important pentru utilizatori și are implicatii serioase pentru optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO). Utilizatorii care se confrunta cu timpi de incarcare lenti vor abandona site-ul dvs. și, daca va bazati pe o multime de clicuri de anunturi platite pentru a va finanta site-ul, aceasta este o problema.

Timpul necesar pentru incarcarea unei pagini web se masoara in secunde – este destul de simplu: cu cat se incarca mai repede site-ul dvs. web, cu atat mai multumiti vor fi oamenii de experienta lor. Iar utilizatorii multumiti sunt mai predispuși sa revina! Daca nu vad rezultate in urma vizitei pe site-ul dvs. sau daca nu au o vizita placuta la prima vedere, vor cauta in alta parte ceea ce au nevoie. Daca nu primiti suficient trafic de la motoarele de cautare sau de pe platformele de socializare, cum ar fi Facebook sau Twitter, pentru ca oamenii nu raman suficient de mult timp pe o anumita pagina… ei bine, nici asta nu este grozav!

Imbunatatiti experienta clientilor cu un design mai bun al site-ului web

In lumea moderna, site-urile web au devenit o parte integranta a strategiei de marketing a unei afaceri. Indiferent daca aveti un site web mare sau unul mic, este important sa intelegeti și sa implementati principii bune de design in site-ul dumneavoastra. Facand acest lucru, veti imbunatati atat experienta utilizatorului (UX), cat și experienta clientului (CX).

Importanta UX

Un bun UX poate face sau poate distruge site-ul dvs. web. Doriti ca utilizatorii care va viziteaza site-ul sa poata gasi rapid informatiile de care au nevoie pentru a face ceea ce i-a adus acolo in primul rand. Un bun exemplu in acest sens ar fi sa aveti o modalitate prin care vizitatorii care sunt interesati de produsele și serviciile dumneavoastra, dar care locuiesc in afara statului, sa va poata contacta prin telefon sau e-mail fara a petrece ore intregi incercand sa afle cum. Acest lucru reduce timpul petrecut pentru a gasi informatii, ceea ce inseamna o creștere a conversiilor de la vizitele pe pagina principala, deoarece mai multi oameni vor vedea de fapt ceea ce oferiti, in loc sa plece doar pentru ca nu au putut gasi ceea ce doreau suficient de repede!

Optimizati-va continutul pentru cuvinte cheie

Optimizati-va continutul pentru cuvinte cheie.

Eticheta de titlu ar trebui sa contina fraza principala de cuvinte-cheie pentru a descrie pagina și pentru a facilita intelegerea de catre motoarele de cautare a subiectului paginii. Eticheta meta description ar trebui sa includa, de asemenea, cuvinte cheie relevante, astfel incat Google sa poata identifica mai bine despre ce este vorba in pagina dvs. web.

De exemplu, daca conduceti un blog despre caini, atunci “dresaj canin” ar fi o fraza de cuvinte cheie adecvata in ambele etichete (evitati insa sa le umpleti prea mult cu cuvinte cheie).

Acestea sunt elementele de baza ale modului de promovare a unui site web si de generare a traficului catre site-ul dvs.

De asemenea, puteti optimiza continutul in functie de cuvinte-cheie, puteti construi o lista de e-mailuri și va puteti promova site-ul web prin intermediul retelelor sociale. De asemenea, ar trebui sa va asigurati ca site-ul dvs. se incarca rapid și ofera o experienta pozitiva clientilor.

Concluzie

Acestea sunt elementele de baza ale modului de promovare a unui site web și de generare a traficului catre site-ul dvs. web.

Stefan Mirea

1 thought on “Cum sa-ti promovezi rapid site-ul in 7 pasi simpli”

  1. Pingback: Descopera cum poti avea un venit bun din UX Design - Artemir - Servicii Web Profesionale 🔥

Comments are closed.