Servicii de Promovare

Promovare Afaceri

Suntem aici pentru a va ajuta sa va promovati afacerea si sa obtineti mai multi clienti, indiferent de stadiul în care va aflati.

Google Ads

Lei 500 Lunar
  • Stabilire buget zilnic
  • Studiu de piata
  • Listare cuvinte cheie
  • Realizare titluri anunturi
  • Realizare campanie
  • Mentenanta cuvinte & titluri zilnica

Facebook Ads

Lei 1000 Lunar
  • Stabilire buget zilnic
  • Studiu de piata
  • Realizare content grafic
  • Realizare text reclame
  • Implementare Facebook Pixel
  • Realizare 3 postari saptamanale

Promovare Professional

Lei 2000 Lunar
  • Pachetul Google Ads
  • Pachetul Facebook Ads
  • Populare pagina Instagram
  • Rebranding & Identitate vizuala
  • Servicii Newsletter
  • Redactare 4 articole de Blog lunar
  • Optimizare SEO periodica

Intrebari frecvente

Exista urmatoarele tipuri de campanii Google Ads: Search, Dynamic Search, Display, Video, Shopping, Discovery, Performance Max, App, Smart si Local. La acestea se adauga campaniile cu audiente de Remarketing, care pot fi implementate atat sub forma unor campanii Display / Discovery / Video, cat si sub forma unor campanii RLSA (Remarketing Lists for Search Ads).

Daca se doreste oprirea promovarii prin intermediul Google Ads, campaniile pot fi intrerupte si reactivate ulterior. In momentul in care intrerupi o campanie Google Ads, trebuie sa stii ca anunturile din acea campanie nu vor mai fi afisate de catre motorul de cautare pana in momentul reactivarii.
Pentru aceasta optiune va rugam sa consultati termenii si conditiile.

Bugetele investite in promovarea prin campanii Google Ads pot varia de la cateva sute de lei pe luna la cateva mii de euro. Bineinteles, sunt companii care investesc si milioane de euro. Totul depinde de obiectivele pe care le setezi, domeniul in care activezi si, bineinteles, puterea competitorilor din piata.

Pe masura ce campaniile Google Ads incep sa fie optimizate, rezultatele obtinute vor fi din ce in ce mai bune. Recuperarea investitiei depinde de mai multi factori, precum: domeniul de activitate, competitia din industrie, volumul de cautari, valoarea medie a cosului de cumparaturi (in cazul unui site e-commerce) etc. De obicei, dupa cateva saptamani, volumul si valoarea conversiilor incep sa creasca, iar costul per conversie incepe sa scada. Astfel, se ajunge la un ROAS (Return on ad spend) din ce in ce mai bun.

Anunturile Google sunt afisate in reteaua Google Search, in reteaua Google Display, in Google Shopping, in Discover, Gmail, YouTube, precum si pe site-urile partenere Google. Practic, utilizatorii vor vedea reclamele tale atunci cand fac cautari pe Google, cand acceseaza anumite platforme sau aplicatii si atunci cand navigheaza pe diverse site-uri.

Reclamele Facebook contin fie o imagine, cu sau fara buton de actiune, alaturi de un titlu si un text descriptiv, fie un videoclip insotit de text.

Exista campanii specifice ce pot fi folosite cu scop de acumulare de like-uri. De altfel, prin promovarea in News Feed (partea centrala a paginii) reclamele vor avea inclusiv buton de like pentru pagina.

In functie de obiectivul principal al campaniei puteti plati fie pentru fiecare clic primit pe reclama, daca obiectivul este de a aduce leaduri sau vanzari, fie pentru mia de afisari, daca obiectivul este sa cresteti notorietatea brandului.

Artemir-servicii-webdesign Logo

Articole de Blog

Black hat SEO este o optiune daca doriti sa obtineti pozitii de top in motoarele de cautare, este esential sa intelegeti diferenta …

Indexarea google are multa putere. Daca nu va place modul in care functioneaza, puteti trece oricând la Bing. Dar daca sunteti legat …

Designul grafic este o parte necesara a oricarui proiect profesional sau personal si exista multe optiuni software diferite disponibile pentru atingerea acestui …

Mac os, daca sunteti designer grafic, sunt sanse mari sa-l folositi. Dar de ce? Daca sunteti ca mine, probabil ca le veti …