Promovare Completa

Promovare Afaceri

Suntem aici pentru a va ajuta sa va promovati afacerea si sa obtineti mai multi clienti, indiferent de stadiul în care va aflati.

Starter

Lei 2000 Lunar
  • Facebook Ads
  • Instagram Ads
  • Cercetare cuvinte cheie
  • Administrare buget publicitate
  • Remarketing
  • Creare audienta
  • 1 reclama saptamanal
  • 3 postari saptamanal
  • Incus 10 imagini stock
  • Copywriting
  • Editare grafica postari si reclame
  • 1 sedinta foto lunara
  • 1 clip video prezentare (30 secunde)

Advanced

Lei 4500 Lunar
  • Facebook Ads
  • Instagram Ads
  • Cercetare cuvinte cheie
  • Administrare buget publicitate
  • Remarketing
  • Creare audienta
  • 2 reclame saptamanal
  • 5 postari/story saptamanal
  • Incus 20 imagini stock
  • Copywriting
  • Editare grafica postari si reclame
  • 1 sedinta foto lunara
  • 1 clip video prezentare (30 secunde)
  • Blog
  • Campanie e-mail marketing
  • Videoclip promotional >30 secunde
  • Scenariu si tematica videoclip

Corporate

Lei 8000 Lunar
  • Facebook Ads
  • Instagram Ads
  • Cercetare cuvinte cheie
  • Administrare buget publicitate
  • Remarketing
  • Creare audienta
  • 3 reclame saptamanal
  • 10 postari/story saptamanal
  • Incus 20 imagini stock
  • Copywriting
  • Editare grafica postari si reclame
  • 1 sedinta foto lunara
  • 1 clip video prezentare (30 secunde)
  • Documentar / Podcast
  • Blog
  • Campanie e-mail marketing
  • Videoclip promotional >30 secunde
  • Scenariu si tematica videoclip
  • Filmare aeriana
  • Website prezentare
  • Optimizare SEO

Branding

Creare Brand

Lei 3000 Lunar
  • Logo
  • Motto
  • Carte de vizita
  • Manual de identitate
  • Creare identitate vizuala
  • Misiune si viziune
  • Semnatura e-mail
  • Merchandising
  • Catalog produse (optional)

Intrebari frecvente

Exista urmatoarele tipuri de campanii Google Ads: Search, Dynamic Search, Display, Video, Shopping, Discovery, Performance Max, App, Smart si Local. La acestea se adauga campaniile cu audiente de Remarketing, care pot fi implementate atat sub forma unor campanii Display / Discovery / Video, cat si sub forma unor campanii RLSA (Remarketing Lists for Search Ads).

Daca se doreste oprirea promovarii prin intermediul Google Ads, campaniile pot fi intrerupte si reactivate ulterior. In momentul in care intrerupi o campanie Google Ads, trebuie sa stii ca anunturile din acea campanie nu vor mai fi afisate de catre motorul de cautare pana in momentul reactivarii.
Pentru aceasta optiune va rugam sa consultati termenii si conditiile.

Bugetele investite in promovarea prin campanii Google Ads pot varia de la cateva sute de lei pe luna la cateva mii de euro. Bineinteles, sunt companii care investesc si milioane de euro. Totul depinde de obiectivele pe care le setezi, domeniul in care activezi si, bineinteles, puterea competitorilor din piata.

Pe masura ce campaniile Google Ads incep sa fie optimizate, rezultatele obtinute vor fi din ce in ce mai bune. Recuperarea investitiei depinde de mai multi factori, precum: domeniul de activitate, competitia din industrie, volumul de cautari, valoarea medie a cosului de cumparaturi (in cazul unui site e-commerce) etc. De obicei, dupa cateva saptamani, volumul si valoarea conversiilor incep sa creasca, iar costul per conversie incepe sa scada. Astfel, se ajunge la un ROAS (Return on ad spend) din ce in ce mai bun.

Anunturile Google sunt afisate in reteaua Google Search, in reteaua Google Display, in Google Shopping, in Discover, Gmail, YouTube, precum si pe site-urile partenere Google. Practic, utilizatorii vor vedea reclamele tale atunci cand fac cautari pe Google, cand acceseaza anumite platforme sau aplicatii si atunci cand navigheaza pe diverse site-uri.

Reclamele Facebook contin fie o imagine, cu sau fara buton de actiune, alaturi de un titlu si un text descriptiv, fie un videoclip insotit de text.

Exista campanii specifice ce pot fi folosite cu scop de acumulare de like-uri. De altfel, prin promovarea in News Feed (partea centrala a paginii) reclamele vor avea inclusiv buton de like pentru pagina.

In functie de obiectivul principal al campaniei puteti plati fie pentru fiecare clic primit pe reclama, daca obiectivul este de a aduce leaduri sau vanzari, fie pentru mia de afisari, daca obiectivul este sa cresteti notorietatea brandului.

Artemir-servicii-webdesign Logo

Articole de Blog

Logo-ul bine structurat este esential pentru succesul unei firme pe piata din mai multe motive. Iata cateva dintre acestea… Identitatea de Brand …

Business de succes nu inseamna doar o intreprindere bazata pe servicii sau produse de calitate. Construirea unei identitati de brand puternice devine …

Designul grafic este o forma de arta vizuala care a evoluat de-a lungul decadelor, marcand schimbari semnificative in modul in care comunicam …

Adobe Illustrator este un instrument indispensabil pentru designeri si artisti grafici, iar capacitatea sa de a crea ilustratii uimitoare este incontestabila. Cu …

Intrebari frecvente

Intrebari frecvente