Cum sa-ti transformi audienta intr-un brand

Public tinta Artemir

Poate ca ai un produs fantastic, dar stii cine il va cumpara? Potentialii dvs. cumparatori ar trebui sa aiba nevoie de produsul dvs. si sa cumpere deja produse ca al dvs.

Au nevoie de produsul tau?

Urmatorul pas este sa stabiliti daca publicul tinta are nevoie de produsul dumneavoastra. Acesta este cel mai important pas, deoarece daca nu au nevoie de el, atunci, indiferent cat de mult marketing faceti, nu il vor cumpara. O modalitate buna de a va da seama de acest lucru este sa va intrebati:

  • Care este scopul produsului meu?
  • Cine va beneficia de pe urma utilizarii produsului meu?
  • Cine sunt membrii publicului meu tinta (varsta/gender/rasa)?
  • Care este nivelul lor de venit si nivelul de educatie?
  • Cat timp petrec online in fiecare zi sau saptamana?

Cine cumpara deja produsul tau?

  • Cine sunt clientii dvs. existenti?
  • Care este componenta lor demografica?
  • Care este componenta lor psihografica (adica, ce ii motiveaza)?

Aveti mai multe sanse ca cineva sa va cumpere produsul sau serviciul daca are nevoie de el

Este important sa stiti care este publicul tinta. Vreti sa va asigurati ca va comercializati produsul sau serviciul catre persoanele potrivite. Asigurati-va ca stiti de ce au nevoie, ce doresc si ce cumpara. Daca aveti o lista destul de mare de tinte, poate fi coplesitor sa incercati sa va dati seama care dintre ele va raspunde cel mai bine.

Ce reprezinta un public tinta bun?

  • Sunt un grup cu caracteristici si putere de cumparare similare.
  • Au un interes comun in ceea ce oferiti in legatura cu nevoile si dorintele lor pentru stilul lor de viata sau mediul de lucru (carte electronica despre cum sa slabesti)

Concluzie

In cele din urma, nu uitati ca publicul dumneavoastra tinta nu este doar un numar de persoane pe care trebuie sa le vindeti. In schimb, ar trebui sa fie un grup de persoane cu nevoi comune care vor beneficia de produsul sau serviciul dumneavoastra. Odata ce ii identificati, puteti dezvolta campanii care sunt semnificative si relevante pentru ei.

Stefan Mirea

1 thought on “Cum sa-ti transformi audienta intr-un brand”

  1. Pingback: 8 secrete pentru a deveni un Blogger de succes - Artemir 🔥

Comments are closed.