Anunturile pe Facebook sunt un instrument excelent atat pentru Intreprinderile mari, cat si pentru cele mici. Acestea va permit sa ajungeti la o audienta larga si sa vizati exact cine va va vedea anuntul (si cine nu). Cititi mai departe pentru a afla mai multe despre anunturile de pe Facebook, cum functioneaza, cat costa si cum sa le folositi ca parte a strategiei de marketing digital a afacerii dvs.
Cuprins
Targetarea si retargetarea pe Facebook
Facebook ofera o varietate de modalitati de directionare a anunturilor. In aceasta sectiune, vom trece In revista optiunile de targetare disponibile In cadrul platformei publicitare si modul In care pot fi utilizate.
Facebook ofera multe modalitati diferite de a va directiona publicul, inclusiv interesele, datele demografice, comportamentele si locatia acestuia. Primul pas In configurarea campaniei dvs. este selectarea unui public specific pe care sa Il vizati cu anunturile dvs.
Puteti selecta una sau mai multe dintre aceste optiuni de targetare pe masura ce creati un anunt:
Tipuri de anunturi Facebook
- Anunturi cu linkuri. Acestea sunt anunturi pe baza de text care fac trimitere la site-ul dvs. web sau la aplicatia dvs. In general, acestea au performante bune pentru generarea de lead-uri, dar pot fi, de asemenea, eficiente atunci cand sunt utilizate pentru achizitii directe.
- Anunturi de tip carusel. Acestea sunt o combinatie de patru imagini si/sau videoclipuri Intr-o singura unitate (puteti avea pana la 10). Acest tip de anunt Facebook este excelent pentru a prezenta mai multe produse Intr-o singura imagine sau videoclip sau pentru a arata mai multe puncte de vanzare diferite deodata.
- Anunturi Canvas. Anunturile Canvas sunt similare anunturilor de tip carusel, In sensul ca includ mai multe imagini sau videoclipuri – dar In loc sa fie aranjate orizontal, ca In cazul caruselurilor, acestea se rotesc pe verticala pe masura ce pagina se deruleaza de sus In jos; ganditi-va la povestile Instagram cu mult mai mult spatiu! Este posibil sa doriti sa utilizati acest tip daca Incercati sa prezentati mai multe produse si/sau servicii In cadrul unei unitati; este, de asemenea, util daca este implicata miscarea produsului (cum ar fi derularea printr-o lista).
Urmarirea conversiilor pe Facebook
Dupa ce ati creat pixelii de conversie, Facebook ofera urmarirea conversiilor pentru majoritatea tipurilor de anunturi.
Pentru a vizualiza rezultatele campaniei dvs., faceti clic pe “Insights” din bara de meniu de sus si selectati “Conversions”. De asemenea, puteti accesa aceasta sectiune facand clic pe “Ads Manager” In coltul din stanga jos al paginii dvs. si selectand “Conversion Tracking”.
Oferte Facebook
Ofertele Facebook va permit sa oferiti o reducere sau un stimulent unui public tinta. Ofertele de pe Facebook sunt disponibile doar pentru Intreprinderile cu locatii fizice, care le pot folosi pentru a atrage trafic pietonal In magazinele lor. De asemenea, pot fi folosite si de Intreprinderile cu site-uri web si de cele care vand produse sau servicii.
Va trebui sa va asigurati ca contul dvs. de anunturi a fost verificat pentru a putea crea o oferta (veti vedea acest lucru atunci cand va conectati). Daca nu a fost Inca verificat, urmati acesti pasi:
- Accesati Managerul de anunturi
- Faceti clic pe Setari > Setari cont
- Faceti clic pe Editare langa “Informatii despre profil” si completati campurile necesare
Anunturi de tip canvas si carusel de pe Facebook
Anunturile Canvas au potentialul de a fi un nou tip de anunt puternic pentru agentii de marketing. Acestea sunt o combinatie de text si imagini, dar sunt, de asemenea, responsive (ceea ce Inseamna ca le puteti utiliza atat pe desktop, cat si pe mobil), astfel Incat le puteti folosi pentru a promova un produs sau un serviciu.
Facebook a implementat treptat anunturile canvas pe parcursul anului trecut, cu o lansare oficiala In 2018. In acest moment, acestea se afla Inca In modul beta si pot fi create doar de anumiti agenti de publicitate. Daca va aflati In situatia de a va Intreba “Ce sunt anunturile canvas?”, vom Incerca sa va raspundem la toate Intrebarile aici!
O prezentare generala pentru un articol despre reclamele Facebook
In acest articol, vom discuta despre modul In care functioneaza anunturile Facebook si despre diferitele tipuri de anunturi pe care le puteti utiliza pentru a ajunge la publicul tinta.
Anunturile Facebook sunt o modalitate excelenta de a va ajuta sa obtineti mai multe conversii, sa va cresteti vanzarile si sa obtineti mai multe lead-uri. De asemenea, le puteti utiliza pentru a ajunge la mai multe persoane din publicul dvs. tinta (sau chiar la cei care nu stiu despre afacerea dvs.) cu videoclipuri sau imagini relevante pentru interesele lor.
Concluzie
Acum, ca ati Inteles mai bine cum functioneaza anunturile Facebook, le puteti folosi In avantajul dvs. maxim. Spuneti-ne daca aveti Intrebari In sectiunea de comentarii de mai jos! Ne-ar face placere sa auzim de la tine.
Pingback: Internetul prezentat de cand s-a nascut pana in prezent - Artemir 🔥
Pingback: Cum sa faci SEO pe Facebook - Artemir 🔥
Pingback: Promovarea pe Facebook explicata pentru 2023 - Artemir 📈