Ce sunt cuvintele cheie si cum le poti folosi pentru a castiga trafic masiv

Ce sunt cuvintele cheie Artemir

Cuvintele cheie sunt subiecte care descriu continutul paginii dvs. web. Ele sunt asemanatoare cu “etichetele” in sensul ca ajuta motoarele de cautare si ceilalti utilizatori sa gaseasca continutul, dar sunt diferite deoarece descriu despre ce este vorba in loc sa ii dea o eticheta. Aceste cuvinte-cheie ar trebui sa fie cuvinte si expresii pe care credeti ca cineva le-ar putea cauta atunci cand va cauta continutul.

Cel mai bun mod de a le folosi este sa le folositi pe tot parcursul unui articol: in titluri (titluri), subtitluri, corpul textului etc… De asemenea, acestea pot fi folosite in meta descrieri (un scurt rezumat al articolului dvs. pe care oamenii il vad atunci cand dau clic pe linkuri). De asemenea, ati putea dori sa le includeti la inceputul fiecarui paragraf sau sectiune, daca este posibil – acest lucru ajuta oamenii sa parcurga indicatorii de lizibilitate, cum ar fi scorurile Flesch-Kincaid Grade Level si Fog Index, ceea ce va contribui la imbunatatirea ratelor de citire!

Pentru a avea un exemplu/mentor, urmareste pagina de instagram dailyculture.ro!

Cuvintele cheie sunt subiecte care descriu continutul paginii dvs. web

Cuvintele cheie sunt subiecte care descriu continutul paginii dvs. web. Cercetarea cuvintelor cheie va ajuta sa aflati ce cauta oamenii si va poate ajuta sa identificati lacunele din continutul site-ului dumneavoastra. De exemplu, daca un utilizator cauta informatii despre cum sa creeze o postare pe blog folosind WordPress, acesta poate cauta “tutorial WordPress” sau “cum se utilizeaza WordPress”. Utilizand aceste cuvinte-cheie pe site-ul dvs. web (cum ar fi in titluri si meta descrieri), va puteti asigura ca utilizatorii care va viziteaza site-ul vor gasi exact ceea ce cauta.

Cuvintele cheie sunt, de asemenea, folosite de motoarele de cautare precum Google pentru a clasifica site-urile web in grupuri inrudite pe baza continutului lor. In acest fel, atunci cand utilizatorii cauta aceste cuvinte cheie in cadrul paginii de rezultate a motorului de cautare Google (SERP), ei obtin rezultate mai relevante fara a fi nevoiti sa paraseasca SERP-ul in sine!

Aceste cuvinte cheie trebuie sa fie cuvinte si expresii pe care credeti ca cineva le-ar putea cauta atunci cand va cauta continutul

Cuvintele cheie sunt folosite pentru a-i ajuta pe oameni sa gaseasca continutul dvs. si, de asemenea, pentru a ajuta motoarele de cautare sa va gaseasca continutul.

  • Acestea ar trebui sa fie cuvinte sau fraze pe care credeti ca cineva le-ar putea cauta atunci cand va cauta continutul.
  • Cuvintele cheie ar trebui sa fie cuvinte sau fraze care sa descrie subiectul paginii dvs.
  • Cuvintele cheie ar trebui sa fie suficient de descriptive pentru ca un cititor sa stie exact in ce se baga atunci cand face clic pe un link de pe o pagina de rezultate a unui motor de cautare (SERP).

Folositi cuvinte cheie in titlurile dvs. si in tot corpul continutului dvs

  • Folositi cuvinte cheie in titluri. Este un fapt simplu ca utilizarea cuvintelor cheie in titlul postarii sau articolului dvs. va poate ajuta sa va pozitionati mai sus in rezultatele cautarilor. Daca scrieti o postare pe blog despre “cum sa utilizati Google Drive”, luati in considerare includerea unora dintre cuvintele cheie din aceasta fraza in titlul dvs.
  • Folositi cuvinte cheie in tot corpul continutului dvs. Acelasi lucru este valabil si pentru utilizarea unor cuvinte si fraze specifice in tot corpul unei postari sau al unui articol – pana la urma, este vorba despre relevanta! Deci, daca vorbiti despre “cum sa utilizati Google Drive”, atunci poate includeti cateva mentiuni despre “Google Drive” ici si colo in cadrul paragrafelor, astfel incat sa para natural atunci cand oamenii citesc ceea ce privesc online (mai ales atunci cand fac o cautare). Acest lucru va ajuta, de asemenea, sa se asigure ca cititorii stiu exact in ce intra atunci cand dau clic pe un link de pe un alt site; daca cineva vede ceva de genul “Tutorial Google Drive” si da clic doar pentru a afla ca nu se refera direct la nevoile/interesele sale, atunci s-ar putea sa se gandeasca de doua ori inainte de a se intoarce data viitoare, deoarece acest lucru ar necesita prea mult efort de ambele parti.”

Folositi-le in primul paragraf al postului dvs. de pe blog

De asemenea, ar trebui sa folositi cuvinte-cheie in primul paragraf si, cu siguranta, in prima propozitie. Daca va puteti permite, folositi-le in primul paragraf al postului de blog si chiar in prima propozitie a acestuia. Daca vreti sa ma impresionati cu adevarat, puneti-le intr-un subtitlu sau intr-o introducere inainte de a scrie orice text propriu-zis despre orice subiect pe care scrieti pe blog.

Probabil ca in acest moment te intrebi ce sunt cuvintele cheie. In principiu, sunt doar cuvinte legate de ceea ce scriu (in acest caz: “blogging”.) De exemplu: daca as scrie un articol de blog despre “cum sa construiesc un robot”, cuvantul meu cheie ar fi “robot”.

Folositi-le intr-un subtitlu sau doua, poate in corp, acolo unde are sens, si cu siguranta puneti cateva in ultimul paragraf si asigurati-va ca le folositi din nou la sfarsitul postarii propriu-zise

Cuvintele cheie sunt cele mai bune prietene ale postului dumneavoastra. Acestea pot ajuta la SEO si vor fi preluate probabil de site-urile de socializare, cum ar fi Twitter si Facebook, ceea ce poate genera mai mult trafic pentru site-ul dvs. web.

Pentru a adauga cuvinte cheie la o postare pe blog, cautati oportunitati in:

  • Primul paragraf
  • Un subtitlu sau doua
  • Continutul corpului

Daca puteti, incercati sa folositi variatii ale acestor cuvinte cheie. De exemplu, in loc sa spuneti “subscribe” pentru a va referi la abonati, folositi cuvinte conexe precum “subscribers”, “subscriptions”, “subscribed

Aceasta este o ocazie excelenta de a exprima ceea ce reprezinta si ceea ce face marca dumneavoastra. Iata cateva lucruri de care trebuie sa tineti cont atunci cand scrieti aceste descrieri:

  • Incercati sa folositi cele mai importante cuvinte cheie din continutul dvs. scris in primul paragraf al acestei descrieri. Acestea vor face ca oamenii sa va gaseasca mai usor pe Google Search si pe alte motoare de cautare.
  • Nu uitati de sinonime! Daca exista cuvinte similare cu inteles asemanator, incercati sa le folositi in loc sa repetati acelasi cuvant la nesfarsit. De exemplu, daca unul dintre cuvintele dvs. cheie principale este “abonare”, atunci incercati sa folositi cuvinte inrudite, cum ar fi “abonati”, “abonament”, sau chiar si doar “buletine informative”. De asemenea, ati putea adauga sinonime, cum ar fi software de gestionare a abonamentelor sau platforma de marketing prin e-mail, daca acestea se potrivesc in mod natural in textul descrierii in sine (si nu doar la sfarsit).

Cuvintele cheie sunt subiecte care descriu continutul paginii dvs. web si ar trebui sa fie utilizate pe parcursul unui articol

Poate va intrebati: “Ce naiba sunt cuvintele cheie?”. Cuvintele cheie sunt subiecte care descriu continutul paginii dvs. web si ar trebui sa fie folosite pe parcursul unui articol. Daca ati cautat vreodata ceva pe Google, probabil ati observat ca ofera o lista de cautari sugerate intr-o caseta de sub bara de cautare. Acest lucru se datoreaza faptului ca Google a invatat sa inteleaga ce cauta oamenii atunci cand folosesc anumite cuvinte si expresii. Acelasi lucru este valabil si in cazul cercetarii cuvintelor cheie – daca un utilizator tasteaza “instrumente de cercetare a cuvintelor cheie” in Google, atunci acesta stie ca acea persoana doreste sa gaseasca instrumente legate de cercetarea cuvintelor cheie (si nu instrumente folosite pentru repararea bicicletelor). Cuvintele cheie pot fi folosite in diverse locuri din articolul de blog: titluri, subtitluri, subtitluri si chiar in corpul textului. Este important sa le folositi cel putin o data pe paragraf!

Concluzie

Daca sunteti in cautarea unei modalitati excelente de a incepe cu SEO, va recomandam sa incepeti cu elementele de baza. Prin utilizarea cuvintelor cheie in tot textul dvs., va puteti asigura ca atat motoarele de cautare, cat si cititorii va pot gasi cu usurinta continutul. Si, folosind toate aceste sfaturi impreuna, veti fi pe drumul cel bun pentru a ajunge la mai multi cititori care cauta exact ceea ce aveti de oferit!

Stefan Mirea

1 thought on “Ce sunt cuvintele cheie si cum le poti folosi pentru a castiga trafic masiv”

  1. Pingback: Ce este SEO si de ce este important pentru lumea online - Artemir 🔥

Comments are closed.