Logo este un simbol grafic sau un desen folosit pentru a identifica produsele si serviciile unei intreprinderi, organizatii sau persoane.
In acest articol vom analiza de ce trebuie sa aveti un logo pentru afacerea dvs. si cum va va ajuta sa va dezvoltati, precum si sa aratati ceea ce va diferentiaza de alte companii din industria dvs.
Cuprins
Logo-ul dumneavoastra este semnul companiei si trebuie sa fie unul bun
Este semnul companiei dumneavoastra. Acesta este motivul cel mai frecvent invocat de oameni pentru a avea nevoie de un logo si, de asemenea, unul dintre cele mai importante motive. De fapt, daca acesta nu este un motiv pentru care aveti nevoie de propriul logo, atunci nu stiu ce altceva ar putea fi!
Logo-urile pot fi folosite in multe feluri. Logo-urile sunt semne care reprezinta o companie sau o persoana intr-un mod foarte specific, asa ca trebuie sa fie proiectate cu atentie, astfel incat sa transmita orice mesaj pe care il doriti. Ele pot fi folosite pe carti de vizita si site-uri web, dar si pe tricouri si alte materiale promotionale, cum ar fi posterele, ceea ce inseamna ca nu exista nicio limita in ceea ce priveste locul exact in care iti poti folosi logo-ul atunci cand te promovezi pe tine sau afacerea ta.
Un logo bun nu imbatraneste
Atunci cand aveti un logo bine conceput, acesta va dura.
Puteti folosi logo-ul companiei dvs. pe cartile de vizita, pe antetul de scrisoare si pe alte articole de papetarie. De asemenea, puteti imprima numele sau logo-ul companiei dvs. pe site-ul dvs. web, pe cartile de vizita si in reclame.
Atunci cand faceti modificari la numele afacerii sau la locatia dvs., este usor sa actualizati textul din partea de sus a tuturor acestor materiale, deoarece acestea sunt deja configurate pentru acel font specific. Astfel, actualizarea este foarte simpla!
Acesta vorbi oamenilor si poate reprezenta cine esti si ce faci
Un logo este o reprezentare vizuala a marcii dumneavoastra. Acesta le spune oamenilor cine sunteti si ce faceti, asa ca este important sa va asigurati ca se potriveste cu valorile, misiunea si publicul dumneavoastra.
Un logo poate fi simplu, dar totusi cea mai puternica parte a brandului tau
Logo-ul trebuie sa fie simplu, dar puternic.
Un logo bun este memorabil si usor de inteles.
Cele mai bune logo-uri sunt clare, simple si usor de citit de la distanta.
Ofera incredere in serviciile si produsele tale de care nu au auzit pana acum
Logo-urile sunt semnele unui brand si pot face ca oamenii sa aiba incredere in tine.
Ganditi-va cum va simtiti atunci cand vedeti un logo Nike pe tricoul cuiva sau un logo Starbucks pe ceasca de cafea. Am ajuns sa asociem aceste marci cu calitatea si increderea, chiar inainte de a sti ceva despre produsele sau serviciile pe care le ofera. De aceea, este important sa aveti un design de logo bun, astfel incat oamenii sa va recunoasca firma ca fiind una care are grija de calitate atunci cand o vad – si astfel sa va puteti construi genul de reputatie pe care o doriti pentru dumneavoastra!
Desi nu este vorba strict de “pentru ca” (cuvantul nu are sens aici), sper ca pana acum te-am convins de ce este important sa ai un logo excelent.
Avand un logo bun, compania ta va deveni mai demna de incredere si mai relevanta
Pentru ca un logo bun va face compania dumneavoastra mai demna de incredere si mai relevanta. Unul excelent este recunoscut instantaneu, comunica ceea ce faceti si de ce sunteti diferit dintr-o singura privire si va diferentiaza de restul. Este un element esential al brandingului care va poate ajuta afacerea sa se dezvolte – nu doar pentru astazi, ci si pe termen lung.
poate face afacerea dvs. sa arate mai profesionala
Poate ajuta afacerea sa se dezvolte si o poate face sa para mai profesionista. Atunci cand clientii vad logo-ul unei marci, il asociaza instantaneu cu un anumit tip de serviciu sau produs oferit de marca respectiva. De exemplu, daca auziti pe cineva spunand “Trebuie sa ma duc sa imi schimb uleiul la Jiffy Lube”, atunci cel mai probabil va veti gandi la un atelier de mecanica auto care ofera schimburi de ulei la preturi mici. Daca vizitati site-ul web al acestui atelier de mecanica auto si vedeti logo-ul lor pe pagina de pornire si pe paginile de socializare, atunci veti sti instantaneu ce fel de servicii ofera inainte de a citi macar un cuvant pe pagina (sau de a vedea o imagine).
Un exemplu foarte bun ar fi logo-ul swoosh al Nike: Nu trebuie sa stii nimic despre imbracaminte sportiva sau pantofi atletici pentru ca acest logo sa aiba sens; tot ce ai nevoie este suficient bun simt pentru a recunoaste ce reprezinta (echipament atletic).
Aceasta abilitate de a transmite semnificatii fara cuvinte face din logo-uri instrumente puternice care pot ajuta companiile sa se evidentieze fata de concurentii care nu au inca nicio strategie de branding!
Concluzie
A avea un logo bun este foarte important pentru afacerea dumneavoastra. Acesta poate ajuta compania dumneavoastra sa se dezvolte si o poate face sa arate mai profesionista. Un logo bun poate, de asemenea, sa ii faca pe oameni sa aiba incredere in serviciile si produsele dvs. de care nu au auzit pana acum.
Pingback: Importanta unui logo de calitate pentru afacerea ta - Artemir 🔥
Pingback: Cum sa te promovezi pe Social Media - Artemir