Continutul pe youtube este o parte importanta a oricarei strategii de social media. Este, de asemenea, un domeniu care poate fi dificil de abordat pentru unele branduri.
In aceasta postare, va vom ajuta sa dezvoltati un plan pentru a crea tipurile de continut care au cele mai mari sanse de a va atrage publicul.
Cuprins
Crearea de continut care nu se concentreaza doar pe brandul tau
Accentul ar trebui sa fie pus pe clientii dumneavoastra. Ar trebui sa spuneti povesti despre clientii dvs., despre dificultatile lor si despre ceea ce puteti face pentru a-i ajuta.
De exemplu, sa spunem ca sunt profesor de yoga.
In loc sa fac doar continut care se concentreaza pe brandul meu (care este yoga), as face videoclipuri in care as intervieva alti profesori de yoga si le-as pune intrebari despre experientele lor cu aceasta practica.
Sau poate ca voi crea o serie in care voi vorbi despre diferite posturi si despre modul in care acestea aduc beneficii oamenilor in viata de zi cu zi.
Ideea este urmatoarea: concentreaza-te pe subiecte relevante pentru publicul tau, astfel incat sa poti construi relatii cu acesta!
Elaborati o strategie de continut care sa acopere toate bazele
Continutul pe youtube are nevoie de o strategie care poate sa porneasca de la o simpla schita la un plan cuprinzator care acopera toate bazele. Ar trebui sa faca parte din planul dvs. general de marketing.
Un bun punct de plecare este enumerarea diferitelor modalitati prin care veti partaja continutul (de exemplu: pe YouTube si Facebook). Apoi, organizati-le in categorii precum postari pe blog, videoclipuri, infografice si fotografii. Daca exista anumite teme sau subiecte pe care intentionati sa va concentrati in acest an, atunci listati-le si aici.
Acest lucru va va ajuta sa va asigurati ca totul se va reuni intr-un mod coerent mai tarziu in proces, cand va veni timpul pentru crearea efectiva.
Evaluati-va experienta consumatorului si concentrati-va asupra modalitatilor de a o imbunatati
- Evaluati experienta consumatorului si concentrati-va asupra modalitatilor de a o imbunatati.
- Obtineti feedback de la clienti, cerandu-le sa completeze un sondaj sau sa participe la grupuri de discutii.
- Cereti sugestii cu privire la noi caracteristici, produse sau servicii pe care le puteti oferi clientilor dumneavoastra.
Creati un videoclip pentru fiecare produs pe care il vindeti
Primul pas in crearea unui videoclip pentru fiecare produs este sa creati un videoclip pentru fiecare produs pe care il vindeti.
Desi acest lucru pare evident, multi furnizori nu reusesc sa faca acest pas. Acestia se folosesc de site-ul web al companiei pentru a prezenta caracteristicile si beneficiile produselor lor, dar nu ofera suficiente informatii despre modul in care functioneaza produsul sau despre cum trebuie instalat sau intretinut.
Aveti nevoie de unul sau mai multe videoclipuri care sa le arate clientilor cum functioneaza produsele dumneavoastra si ce pot face cu ele. Astfel, le va fi mai usor sa inteleaga ce cumpara si sa stie daca le va satisface nevoile.
Obtineti influenceri care sa va ajute sa va creati continutul
Poti obtine influenceri care sa te ajute sa creezi continut. Acestia sunt persoane care au un numar mare de urmaritori pe retelele de socializare. Acestia va pot ajuta sa ajungeti la publicul tinta si sa creati continut relevant pentru brandul si publicul dvs. tinta.
De exemplu, daca sunt un influencer Instagram cu 10.000 de urmaritori si port o anumita pereche de pantofi in timp ce calatoresc prin lume, urmaritorii mei ma vor vedea purtandu-i si vor dori si ei aceiasi pantofi!
Inregistreaza marturii si povesti personale pentru continutul pe Youtube
Inregistrarea marturiilor si a povestilor personale ale clientilor dvs. poate fi un mod eficient de a crea videoclipuri. Iata cateva sfaturi pentru a incepe:
- Asigurati-va ca cereti mai intai permisiunea! Este important sa obtineti consimtamantul clientului inainte de a inregistra orice clip video sau audio. De asemenea, este posibil sa doriti sa solicitati si o fotografie a acestora, astfel incat sa o puteti include in piesa finala.
- Obtineti numele lor, numele companiei si ce produs sau serviciu a fost furnizat de ei. Cu cat aveti mai multe detalii, cu atat mai bine!
Folositi intrebari si raspunsuri ca parte a eforturilor de storytelling
Intrebarile si raspunsurile sunt o modalitate populara de a afla mai multe despre publicul dumneavoastra pe canalele de socializare. Puteti folosi intrebarile pentru a obtine feedback de la publicul dvs., ceea ce poate fi util daca incercati sa intelegeti cum raspund oamenii la continutul dvs.
De asemenea, intrebarile se preteaza bine la eforturile de povestire, deoarece permit o povestire mai conversationala decat alte tipuri de continut (cum ar fi postarile scrise pe blog).
De exemplu, daca creati un videoclip despre cum va fabricati produsul sau serviciul, este o buna practica sa intrebati spectatorii care este cea mai mare intrebare a lor dupa vizionarea videoclipului.
Acest lucru va ajuta la generarea unei conversatii in jurul subiectului si va incuraja raspunsurile din partea persoanelor care au vizionat videoclipul, dar nu au comentat in niciun alt mod.
Continutul este creat in atat de multe forme diferite
Este creat in atat de multe forme diferite, incat este important sa le folosim cu intelepciune si bine.
Continutul poate fi folosit pentru a genera lead-uri, pentru a creste vanzarile si pentru a imbunatati SEO. De asemenea, are capacitatea de a crea constientizare si de a va educa publicul.
Concluzie
Pe scurt, cel mai bun mod de a aborda crearea de continut este sa intelegeti ce fel de continut doriti sa creati si de ce. Apoi, dezvoltati o strategie care sa acopere toate bazele.
Dupa ce ati facut acest lucru, asigurati-va ca echipa dvs. este de acord cu acest plan si este dispusa sa lucreze cu el pentru ca acesta sa aiba succes!
Salutari! Sfaturi foarte utile in aceasta postare speciala! Micile schimbari sunt cele care fac cele mai mari schimbari. Multumesc mult pentru impartasire!
Buna ziua!
Ne bucuram sa primim comentarii de genul si mai ales ca reusim sa transmitem informati utile. 😃