Ce este SEO?
Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este procesul de optimizare a paginilor web si a continutului acestora pentru a le face mai atractive pentru motoarele de cautare. Scopul SEO este de a imbunatati clasamentul organic al site-ului dvs. in rezultatele cautarilor.
Cuprins
SEO inseamna optimizare pentru motoarele de cautare
SEO este procesul de optimizare a continutului dvs. pentru a fi mai bine clasat pe motoarele de cautare. Este important sa intelegeti ca SEO nu se refera doar la o pozitionare mai buna in Google, ci si la imbunatatirea experientei utilizatorului.
SEO este un set de tehnici care pot fi folosite pentru a imbunatati vizibilitatea unui site sau a unei pagini web in rezultatele neplatite ale motoarelor de cautare — cunoscute si sub numele de rezultate organice. Acestea includ utilizarea cuvintelor cheie, crearea de backlink-uri si construirea de meta tag-uri, printre altele.
SEO este procesul de obtinere a traficului din rezultatele cautarii organice pe motoarele de cautare
SEO este procesul de obtinere a traficului din rezultatele cautarii organice pe motoarele de cautare.
Nu este o solutie rapida, este nevoie de timp pentru a va imbunatati clasamentul. Nu este o bagheta magica, este nevoie de timp si efort pentru a va imbunatati clasamentele.
Optimizarea pentru motoarele de cautare consta in a ajuta motoarele de cautare sa inteleaga si sa prezinte continutul
Scopul optimizarii pentru motoarele de cautare este de a ajuta motoarele de cautare sa inteleaga si sa prezinte continutul. Care sunt cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le stiti despre SEO? Pe scurt, este vorba de a face ca site-ul dvs. sa fie mai usor de gasit de catre oameni.
In acest scop, exista cateva principii de baza pe care ar trebui sa le aveti in vedere:
- Cu cat site-ul dvs. este mai vizibil in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare (SERP), cu atat mai mult trafic veti obtine de la utilizatorii care cauta ceva specific sau legat de ceea ce ofera compania dvs. Cu cat o pagina apare mai sus in SERPs, cu atat mai multe clicuri pe care le primeste titlul sau de la persoanele care fac clic pe pagina respectiva din lista de cautare. Daca nimeni nu face clic de pe pagina dvs. in continutul acesteia, atunci aceasta nu va aparea nici macar in apropierea locului in care utilizatorii cauta de fapt!
- Utilizatorii vor da click doar daca cred ca pot gasi ceea ce cauta in acel rezultat anume – fie ca este vorba de un articol cu informatii relevante pentru intrebarea lor sau de un site de comert electronic care vinde exact ceea ce isi doresc in acest moment – si daca nu exista nimic util despre al tau aici, atunci sunt sanse foarte mari ca altcineva sa aiba si el ceva mai bun decat al tau undeva! Acest lucru inseamna ca trebuie sa fii atent nu numai la ceea ce intra in crearea acelor prime impresii, ci si la cat timp petrec vizitatorii navigand in jur dupa ce au gasit ceva suficient de interesant care merita sa fie verificat mai departe
Intelegerea a ceea ce cauta cei care fac cautari
Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este procesul de imbunatatire a rezultatelor organice ale site-ului dvs. pe Google si pe alte motoare de cautare. Cu cat site-ul dvs. apare mai sus in rezultatele cautarilor, cu atat mai multi vizitatori veti primi din cautarile organice.
Pentru a obtine pozitii de inalta calitate in motoarele de cautare, trebuie sa va optimizati site-ul web cu cuvinte cheie bine documentate. Acest lucru inseamna sa intelegeti ce cauta cei care fac cautari si sa folositi acele cuvinte in continutul dvs. pentru a crea pagini relevante care sa atraga utilizatorii.
Faza de cercetare a cuvintelor cheie este cea in care incepeti sa planificati modul in care motoarele de cautare vor prelua cuvintele cheie pe care oamenii le folosesc atunci cand cauta ceva similar cu ceea ce oferiti dumneavoastra pe Google sau Bing.
Cercetarea cuvintelor cheie
Cercetarea cuvintelor cheie este procesul de gasire a cuvintelor cheie potrivite pentru a le viza. Aceasta poate fi efectuata manual sau automat. Cercetarea automata a cuvintelor cheie utilizeaza de obicei un instrument precum instrumentul Keyword Planner de la Google sau instrumentul Keyword Explorer de la Moz, care ofera date despre volumul de cautare si estimari ale costului pe clic (CPC) pentru fiecare cuvant cheie specific. Cercetarea manuala a cuvintelor-cheie presupune intocmirea unei liste de termeni potentiali, alegerea a cate doi-trei, apoi testarea volumului si a estimarilor CPC in instrumentul AdWords Keyword Planner de la Google.
Desi poate parea o sarcina intimidanta, trebuie sa stiti ca cercetarea cuvintelor cheie este o parte esentiala a SEO – si unul dintre primii pasi in procesul SEO. Fiecare afacere online de succes a dezvoltat o strategie de baza pentru a gasi cuvinte-cheie profitabile care sa conduca la trafic relevant din partea motoarelor de cautare precum Google si Bing. De fapt, unii experti spun ca tintirea unor fraze specifice are mai multa greutate decat simpla optimizare a site-urilor web cu termeni generali legati de produsele sau serviciile lor (de exemplu, “cele mai bune hoteluri din Paris”).
Optimizarea pe pagina
Optimizarea on-page este un proces care ajuta la imbunatatirea vizibilitatii site-ului dvs. pentru motoarele de cautare. Aceasta include utilizarea cuvintelor cheie in etichetele de titlu, meta descrierile si continutul paginii, asigurandu-va ca site-ul dvs. se incarca rapid si utilizand linkuri interne pentru a ajuta motoarele de cautare sa indexeze tot continutul dvs.
Optimizarea pe pagina include, de asemenea, utilizarea cuvintelor cheie in etichetele de imagine pentru fotografii si videoclipuri.
Optimizare off-page
- Link building:
Atunci cand faceti o treaba buna pe site-ul dvs. web, alti oameni vor dori sa faca un link catre acesta.
- Social media:
Un loc in care oamenii isi pot impartasi opiniile, informatiile si ideile intre ei. Este, de asemenea, o modalitate prin care intreprinderile pot ajunge la noi audiente si isi pot promova produsele si serviciile. De exemplu, Facebook are mai mult de 2 miliarde de utilizatori activi lunar in aprilie 2019.
- Marketing de continut:
Marketingul de continut este procesul de creare de continut (cum ar fi articole de blog, podcast-uri sau videoclipuri) care atrage noi clienti sau promoveaza produsele sau serviciile unei organizatii, astfel incat acestea sa genereze lead-uri si vanzari prin diverse canale, cum ar fi campaniile de e-mail etc…
SEO inseamna “optimizare pentru motoarele de cautare” si reprezinta practica de optimizare a paginilor web pentru a le ajuta sa se claseze mai bine in rezultatele cautarilor organice.
Deci, ce este SEO?
SEO inseamna “optimizare pentru motoarele de cautare” si este o parte foarte importanta a procesului de marketing. Este practica de optimizare a paginilor web pentru a le ajuta sa se claseze mai bine in rezultatele cautarilor organice.
Iata cateva sfaturi rapide pentru a va ajuta sa incepeti:
- SEO nu este o solutie rapida sau un glont magic – este o strategie pe termen lung care necesita angajament si investitii
- SEO poate fi dificil de configurat, dar odata ce site-ul dvs. este optimizat, va continua sa functioneze in timp (atata timp cat nu va jucati cu el!)
Concluzie
SEO este un subiect complicat, dar speram ca aceasta postare v-a ajutat sa intelegeti mai multe despre cum functioneaza si de ce este atat de important pentru afacerea dvs. In viitor vor mai fi multe alte postari pe aceasta tema, care vor explora fiecare dintre aceste domenii mai in detaliu, asa ca ramaneti pe faza!
Pingback: Uite cum iti poti indexa mai usor site-ul in Google - Artemir ☕