Pentru a avea un exemplu/mentor, urmareste pagina de instagram dailyculture.ro!
Un influencer din social media este orice persoana cu un numar mare de urmaritori in social media care poate influenta deciziile de cumparare ale persoanelor din audienta sa. Cu alte cuvinte, sunt persoane la care altii se uita pentru recomandari. Daca sunteti in cautarea unor modalitati de a face bani pe lânga, puteti deveni un influencer prin crearea de continut valoros pe platformele dvs. preferate si devenind o sursa de incredere pentru cei interesati de subiectul (subiectele) din nisa dvs.
Cuprins
personalitati online care atrag un numar mare de adepti in social media
Un influencer este o persoana care are un numar mare de adepti pe retelele de socializare. Influencerii si-au câstigat adeptii prin publicarea activa de continut care rezoneaza cu publicul lor si care i-a ajutat sa isi construiasca o baza de fani loiali.
Influencerii sunt, de asemenea, activi pe platformele de social media si posteaza adesea continut legat de produsul sau serviciul pe care il recomanda (de exemplu, moda, mâncare, machiaj). Acestia pot fi platiti de o marca pentru a promova produse in schimbul unor compensatii, cum ar fi bani sau produse gratuite de la marci
impartasesc continutul si opiniile despre diferite subiecte pe canalele sociale
Influencerii sunt personalitati online care atrag un numar mare de fani pe canalele sociale. Acestia isi impartasesc continutul si opiniile pe diverse subiecte pe canalele sociale.
Acesti influenceri sunt, de obicei, YouTuberi, vedete Instagram sau bloggeri, dar pot fi si celebritati. In calitate de influencer, rolul tau este sa construiesti incredere cu publicul tau, oferind valoare prin continut de calitate care rezoneaza cu acesta.
Publicul unui influencer este implicat, interesat si adesea cauta recomandari
Publicul unui influencer este implicat, interesat si adesea cauta recomandari de la persoanele pe care le urmaresc. Daca sunteti un blogger care analizeaza in mod regulat produse pentru cititorii dvs., adeptii dvs. vor fi mult mai predispusi sa aiba incredere in opinia dvs. cu privire la un produs decât daca acesta a fost recomandat de un cont de brand care nu are o relatie stabilita cu cititorii sau adeptii sai.
Influencerii tind, de asemenea, sa aiba audiente mari – in special cei din industria frumusetii, ai caror adepti sunt foarte implicati si dornici de informatii noi despre tendintele in materie de machiaj si de unde sa cumpere cele mai noi produse. Influencerii sunt adesea celebritati sau bloggeri care isi construiesc in timp un numar mare de urmaritori, dar personalitatile din social media pot deveni, de asemenea, influenceri daca au suficienti urmaritori pe platforme precum Instagram sau YouTube.
Marcile angajeaza astfel de influenceri pentru ca stiu ca mesajul lor va fi vazut de persoane care au deja incredere in ei si care doresc sa afle mai multe despre ceea ce recomanda (si/sau sa cumpere).
brandurile platesc influencerii pentru a sustine produse si servicii sau pentru a genera notorietate de brand
Acesta este motivul pentru care brandurile platesc influencerii pentru a sustine produse si servicii sau pentru a genera notorietate.
Influencerii pot fi platiti pentru timpul lor, pentru expertiza lor sau pentru o combinatie a acestora. De exemplu, daca un influencer impartaseste o recenzie a unei masini noi pe Instagram si face un link catre site-ul web al producatorului – care contine un link de unde puteti cumpara masina – marca il va plati pentru aceasta aprobare. Cu toate acestea, daca un influencer nu a condus niciodata acea marca sau model, dar pur si simplu iubeste masinile in general si doreste sa impartaseasca ce crede despre ea cu cei care il urmaresc (si poate chiar sa ii faca pe oameni sa fie interesati sa cumpere una), atunci producatorul probabil ca nu va plati influencerul (cel putin nu direct). In orice caz, totusi – fie ca este vorba doar de a conduce prin oras sau de a va impartasi opinia online – tot ajutati marcile sa obtina publicitate gratuita!
Influencerii pot fi vedete YouTube, vedete Instagram, bloggeri sau celebritati care creeaza continut
Influencerii sunt persoane care au un numar mare de adepti pe retelele de socializare. Acestia pot fi celebritati, bloggeri sau vedete YouTube. Influencerii sunt adesea platiti pentru a sustine produse si servicii prin postari despre acestea pe canalele lor sociale. Aceasta forma de marketing este cunoscuta sub numele de influencer marketing si este o forma de marketing care utilizeaza social media pentru a ajunge la un public tinta.
Daca aveti un cont de Instagram activ cu cel putin 1.000 de urmaritori sau aveti propriul blog cu un trafic substantial (minim 10.000 de vizualizari de pagini pe luna), atunci sunt sanse sa puteti transforma acest lucru intr-o afacere generatoare de venituri!
Influencerii au, de obicei, un public dedicat care se uita la ei pentru sfaturi si recomandari
De retinut: Influencerii au, de obicei, o audienta dedicata care se uita la ei pentru sfaturi si recomandari.
Desi ideea de influencer poate parea un oximoron, nu este chiar asa. Un influencer este o persoana care are un numar stabilit de urmaritori pe retelele sociale, de obicei sub forma Instagram sau YouTube. Cifrele variaza, dar daca aveti mai mult de 10.000 de urmaritori pe oricare dintre platforme, va puteti considera un influencer. Cu toate acestea, aceste cifre sunt adesea inselatoare, deoarece multi oameni vor urmari pe cineva fara ca acestia sa se implice efectiv in continutul lor sau sa dea like la postarile pe care le fac – ceea ce inseamna ca nu sunt neaparat implicati cu persoana pe care o urmaresc, ci mai degraba sunt doar interesati sa vada ce posteaza in continuare!
Pe scurt: marcile platesc aceste persoane (sau companii) pentru a promova produse/servicii deoarece si-au demonstrat expertiza prin intermediul brandului personal, precum si prin autoritatea lor in cadrul unor nise specifice (de exemplu, moda).
Concluzie
Tocmai am explicat o tona de informatii despre influenceri si speram ca te simti inspirat sa devii unul! Daca esti pasionat de ceva si esti deschis sa iti impartasesti gândurile si experientele pe retelele de socializare, atunci poti fi un influencer. Nu conteaza daca ai 500 de urmaritori pe Instagram sau 5 milioane – cheia este sa ramâi autentic fata de tine insuti in toate lucrurile. Nu conteaza câti oameni iti urmeaza exemplul, faptul ca esti fidel fata de cine esti va face calatoria ta distractiva si plina de satisfactii.
Pingback: 8 secrete pentru a deveni un Blogger de succes - Artemir 🔥