Poate cea mai fundamentală funcție a unui logo este de a oferi afacerii tale o marcă unică care te diferențiază de alte afaceri.
Cuprins
Ce este si ce face un logo
La nivel de bază, siglele sunt simboluri formate din text și imagini care ne ajută să identificăm mărcile care ne plac. Dar ele pot fi mult mai multe! Un logo bun este piatra de temelie a mărcii dvs. Îi ajută pe clienți să înțeleagă ce faci, cine ești și ce prețuiești. Este multă responsabilitate pentru o imagine mică! Iată definiția a ceea ce este un logo și cum să profitați la maximum de el.
Designul de logo se referă la crearea mărcii vizuale perfecte pentru o companie. În funcție de tip, un logo constă, de obicei, dintr-un simbol sau o marcă și un logotip, împreună cu un slogan.
Iesi in evidenta fata de concurenta
Poate cea mai fundamentală funcție a unui logo este de a oferi afacerii tale o marcă unică care te diferențiază de alte afaceri.
Acest lucru este deosebit de important dacă afacerea dvs. are concurență (ceea ce 99,9% dintre ei au). Înainte de a obține un logo pentru afacerea dvs., veți dori să cercetați cum arată concurenții dvs., astfel încât să vă puteți poziționa.
Desigur, nu vrei să fii atât de neobișnuit încât clienții potențiali să nu-ți înțeleagă marca.
Un logo identifica informatii cheie despre afacerea dvs
Pe lângă delimitarea afacerii dvs., o siglă bună oferă clientului dvs. câteva informații esențiale despre compania dvs.: poate comunica industria în care existați, serviciul pe care îl furnizați, demografia țintă și valorile mărcii dvs.
De exemplu, o companie ar putea folosi imagini de circuit în logo-ul său pentru a arăta că operează în industria software. Sau ar putea folosi o anumită culoare pentru a comunica că se angajează să fie verde/ecologic. Sau ar putea folosi un font elegant pentru a evidenția faptul că sunt luxoase.
Un logo genereaza recunoasterea marcii
Siglele lasă, de asemenea, un impact vizual care le reamintește clienților tăi că, ei bine… că existi!
Cu alte cuvinte, siglele pot crea asocieri vizuale puternice cu o afacere. Această asociere îi ajută pe clienți să țină cont de marca dvs.
Gândiți-vă la mărci precum Nike sau McDonalds, ale căror logo-uri sunt atât de omniprezente încât pot fi recunoscute instantaneu cu sau fără numele atașat. Nu este surprinzător faptul că siglele sunt o parte atât de centrală a identității mărcii.
Elementele de baza dintr-un logo
Deși nu există un răspuns definitiv, putem descompune unele dintre elementele comune de design de logo. Aceste elemente lucrează împreună pentru a forma 7 tipuri de logo-uri.
- Tipografie
Când vine vorba de formă, un logo va conține de obicei un fel de element tipografic. Aceasta poate varia de la o singură literă în stil monogramă, la o abreviere sau titlul complet al afacerii.
- Imagini
Uneori, tipografia este însoțită de simboluri sau pictograme. Acestea pot fi reprezentative sau compuse din elemente geometrice abstracte.
În anumite cazuri, siglele includ, de asemenea, elemente decorative, cum ar fi lucrarea în linie sau punctuația vizuală – cum ar fi stele mici sau linii punctate – care nu creează neapărat o imagine specifică, de sine stătătoare.
- Culoare
Dincolo de formă vine culoarea. Siglele pot fi alb-negru, monocrome sau multicolore. Siglele multicolore au adesea palete care sunt fie analoge, adică culori de nuanță similară, fie complementare, adică culori de nuanță îndepărtată sau opusă
- Context
În unele cazuri, un logo este definit și de contextul în care este utilizat.
Acestea fiind spuse, este important să ne gândim când și unde pot fi aplicate logo-urile.
În mod obișnuit, vedem logo-uri online, pe cărți de vizită, în vitrine, reclame și imprimare. Dar afacerea dvs. ar putea avea nevoi specifice.
- Elemente statice sau dinamice
O bifurcație în designul logo-ului care merită menționată este decizia de a crea un logo static – unul care arată la fel oriunde există – sau un logo dinamic – unul care se schimbă în funcție de context.
Prin ce este diferit un logo de branding?
O confuzie comună pe care o vedem vine în înțelegerea diferenței dintre logo-uri și branding. Sună complicat, dar diferența este destul de simplă: marca ta este setul de percepții pe care oamenii le au despre compania ta. Cu alte cuvinte, poate fi considerată impresia de ansamblu pe care compania dumneavoastră o lasă clientului. Această impresie poate fi lăsată de multe lucruri, cum ar fi reclamele dvs., reclamele, serviciul pentru clienți și da, de asemenea, logo-ul dvs.
Pingback: 6 pasi simpli sentru a va Promova afacerea pe Google Ads - Artemir 🔥
Pingback: Logo realizat in 7 pasi simpli - Artemir 🎨
Pingback: De ce firma ta are nevoie de un Logo ? - Artemir 💻